Blogging from JAPAN now!




OHAYO DBLCHINIS!!!

I'm right here in TOKYO now & I'm feeling totally awesome!

Thousand apologies for the Lack of updates but I will b back really soon but for now I'm just gonna enjy myself although my legs are about to break apart frm aggressive walking.

So pls be very very patient my lovely dblchinis! CYA BACK IN SINGAPORE SOON~

17 comments:

♥ 熊貓girl ♥ said...

looking beautiful ^__^ enjoy japan :)

Ying Zi said...

Konichiwa! Wah! Chiobu! "Hi miss,are you a jap?" Heee :p

vivianism said...

lookin forward to more of ur japan entries!

aisyah De Cullen said...

enjoy yourself! =)))
LOL..I am a tad bit jealous =P

Chantana said...

<3 Enjoy <3

나니 said...

That is so exciting huns! : D Have a great trip! Take a shit load of photos to show us when u get back <3

Take care!

Natsumi said...

Take me with you haha

BuNnYLuverz said...

omygosh have a great trip!!! im jealous! you look so pretty!

Dolce♥Bunny said...

awwww, you lucky girl! Looking gorgeous there!!
Enjoy your self!!

The Bimbo said...

Show us all the photos when you're back!!!

hevn said...

Heh, have fun and have a safe trip home :D

Flavia said...

Tokyo ... my dream

postzoom said...

We are looking for great blogs and we would love it if you registered yours with us.

PostZoom is a directory of the best blog posts which helps readers find great blog posts and blog owners drive more traffic to their blog.

If you are interested in joining, please check us out!

Thanks,
Eric Castelli
PostZoom

priincess emily said...

I'm so jealous that you're in japan!!! :(

chiaracat said...

lucky you!!!! I LOVE TOKYO
xoxo

Shingo T said...

Incidentally, I'm planning my 2nd Japan trip now, but this time to Hokkaido.

Seeing those Japan prices make my heart pain pain, haha.

The GUILTY HYENA said...

Aggressive walking I know what you mean, I'm the same when sightseeing, you want to add everything on the itinerary.